sobota, 3 listopada 2012

Prolog


PRZECZYTAJCIE PRZED PROLOGIEM!

Blog został założony 19.06.2010 roku na Onecie i niestety z tym portalem jest niezwykle dużo problemów. Dlatego postanowiłam przenieść i to i moje dwa pozostałe opowiadania na blogspot. Będę się starać poprawiać moje błędy podczas dodawania rozdziałów. 
Na tamtym blogu mam opublikowane 31 rozdziałów i stwierdziłam, że to byłoby bez sensu dodawać je wszystkie od razu. Rozdziały będę dodawać codziennie, albo co drugi dzień, zależy od mojego wolnego czasu. Dzisiaj wieczorem pojawi się pierwszy rozdział.
Mam nadzieję, że opowiadanie przypadnie wam do gustu.
______________________________________________________

Cały świat się zmienia. Zmienia się każdego dnia.
Ja się zmieniam. Zmieniam się każdego dnia.
On ciągle jest taki sam. On nigdy się nie zmieni.

23 komentarze:

  1. Zazwyczaj nie czytam takiego typu rzeczy, ale jakoś czekam co będzie dalej! Jak na razie całkiem nieźle :D @isawnakedharry

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie :*
    Informuj mnie też o tym opowiadaniu @Claudia_Swag97

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się zapowiada :)
    czekam na pierwszy rozdzial <3

    @carolina687

    OdpowiedzUsuń
  4. O.Fajny prolog.
    Również czekam na pierwszy rozdział<3!


    @nastiily

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się ciekawie ;3

    @PaulinssetB

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się ciekawie, nawet bardzo ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. *____*
    Czekam na pierwszy rozdział ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiste ! *__*
    Czekam na pierwszy rozdział :>

    Będziesz Mnie informować? :> @BieberKidrauhl3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się bardzo ciekawie :D Nie mogę się doczekać 1 rozdziału ^^
    A nagłówek boski, padłam jak zobaczyłam *.*
    Mogłabyś mnie informować? :D @Natala_Official

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne! ciekawie się zapowiada :)

    chcę być informowana o nowych rozdziałach - @justaystrong <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawość - pierwszy stopień do piekła, ale ja jakoś się nie boję :D
    Powiem Ci, że opowiadania trudno przychodzą mi do gustu, ale już sam Twój prolog mnie zaciekawił. Będzie wchodzić:) Możesz mnie informować?
    + zapraszam do siebie: theeunforgivenn.blogspot.com

    @Bieber_sexyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawie :)
    Takie inne przedstawienie Justina xD
    No, ale zobaczymy co będzie dalej :)
    @Little_Agnes1D :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się ciekawie. Czekam na 1 rozdział. Możesz mnie informować o nowych rozdziałach na TT .;3

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowity! <3
    Chce już 1 rozdział! ;D nie mogę się doczekać ;)

    Jeżeli madz TT możesz mnie informować o nn ? @Michaelowax3 to mój TT ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow. Zapowiada się ciekawie;) Czekam nn:) @moreofyou_baby

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm... ciekawie. :) czekam na następny :) @swaggyjusteen :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie boskie boskie ! <3
    Ja już chce kolejny .
    Będę często zaglądała i możesz liczyć na komentarze z mojej strony.
    ~ @GusiaJB

    OdpowiedzUsuń
  18. już nie mogę się doczekać kolejnych. po prologu już przyznałam gwiazdkę 'ulubione'. czekam, czekam na kolejne.

    http://world-of-1-direction.blogspot.com/
    + zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. przez 10 min szukałam gdzie tu komentarz dodać lol. świetny prolog. ♥ naprawdę bardzo mi się podobał! czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zapowiada się ciekawie :) czekam na pierwszy rozdział. Informuj mnie o następnych @YoBieber_Swag :) x

    OdpowiedzUsuń
  21. zapowiada się nieźle xDDDD

    czekam na kolejne xD


    @beliieberka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie się zaczyna :D x Nie jestem Belieber ale już jedno opowiadanie o Bieberze czytam i to też postaram się czytać :) :* Idę lecieć czytać dalej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się bardzo. Zachęcający początek. Będę czytać dalej, zapraszam do siebie http://nothing-likeee-us.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń