piątek, 7 listopada 2014

Informacja + przeprosiny

Kompletnie nie wiem co pisać. Opuściłam tego bloga na ponad CZTERY!!! miesiące (sama mam ochotę się za to uderzyć w twarz).
Tak naprawdę to nie wiem dlaczego tak długo mi to zeszło. W czerwcu nie miałam czasu dodać nic nowego bo szkoła, bo poprawy itp. Potem w lipcu zaczęło dziać się coś dziwnego z moim komputerem (który ma chyba milion lat). W sierpniu próbowałam coś napisać, ale komputer całkowicie odmówił mi posłuszeństwa, pocieszam się jedynie tym, że zdążyłam wszystko zgrać na pendrive, więc nie utraciłam żadnych informacji.
Niby miałam dostęp do komputera siostry, ale jednak to nie było to samo co własny komputer. We wrześniu zaczęłam drugą klasę liceum na profilu biol-chem-fiz i wierzcie mi, że ten profil to ból, łzy i cierpienie (+100 punktów dla mojego super wymagającego nauczyciela od biologii i nauczycielki od polskiego). Cały wrzesień minął mi na "przyzwyczajaniu" się do nowego trybu i ogromu nauki.
Jakieś dwa tygodnie temu, mama zakupiła mi nowego laptopa, więc OTO JESTEM.
Przepraszam, że nie napisałam żadnej informacji, ale obiecuję W PRZECIĄGU JEDNEGO TYGODNIA POJAWI SIĘ NOWY ROZDZIAŁ. OBIECUJĘ.

POWTARZAM ŻE W CIĄGU TYGODNIA POJAWI SIĘ NOWY ROZDZIAŁ

Bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że ktoś to będzie dalej czytać.

P.S. Jeżeli możecie to dajcie znać w komentarzach, albo na tt @believux 

5 komentarzy:

  1. Ja wciaz jestem i ciesze sie ze wrocilas ;)
    @believeyoucanx3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... Jak super że będziesz znowu dodawała nowe rozdziały :3 Nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. JEZU ikbdsbcbkdbbvscvbdbvabbbsdibvd chyba się posikam za szczęścia <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej nic nie obiecuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, jutro i we wtorek pojawią się rozdziały

      Usuń